דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

מזכיר/ה בלשכה המשפטית - מכרז פנימי חיצוני מס' 2545

09.04.2025

מזכיר/ה בלשכה המשפטית - מכרז פנימי חיצוני מס' 2545

תאריך אחרון להגשת מועמדות 07.05.2025

 

היחידה:         הלשכה המשפטית

כפיפות:         היועצת המשפטית

העסקה בהסכם קיבוצי            

 

תנאי המכרז:  

  1. בעל/ת תעודת טכנאי/ת (מוכר ע"י מה"ט) או הנדסאי/ת או בעל/ת השכלה אקדמאית (כאמור בסעיף 6 לפרק ההערות).
  2. ניסיון של חצי שנה לפחות, שנצבר במהלך 5 השנים האחרונות, בעבודת מזכירות משפטית או בעבודת גבייה משפטית, והכל במשרד עורכי דין/ לשכה/מחלקה משפטית/ הנהלת בתי המשפט.
  3. לא תישקל מועמדות למשרה זו של פונה בעל קרוב/י משפחה בקרב עובדי החברה. קרוב משפחה- כמשמעו בתקנות החברות הממשלתיות (כללים בדבר העסקת קרובי משפחה), התשס"ה–2005.
  4. עברית ברמה טובה מאד – ייבדק במכון אבחון.

     

    תנאים להעסקה:
  1. ככלל, שעות העבודה 8:00-16:00.  בנוסף, ייתכן שתידרש עבודה בשעות נוספות בין פעמיים לשלוש בשבוע. נדרשת זמינות למענה טלפוני מעבר לשעות העבודה.
  2. נדרשת זמינות מלאה לעבודה בשעת חירום בהיות חברת הנמל מקום עבודה המוגדר כמפעל חיוני ומפעל למתן שירותים קיומיים למדינת ישראל, כהגדרת מונחים אלו בחוק שירות עבודה בשעת חירום, תשכ"ז-1967.

 

עדיפות:

  • ניסיון אדמיניסטרטיבי במגזר הממשלתי/ רשויות מקומיות.
  • ניסיון בתוכנות ניהול משפטיות כדוגמת עו"דכנית פלטינום, קומיט, ליגל וכו'.
  • ניסיון בנט המשפט, כלים שלובים וכו'.

 

 

 

 

תיאור התפקיד:          

  1. אחריות לתפעול שוטף של הלשכה המשפטית, כולל ניהול יומנים, תזכורות, פגישות ותיאום ישיבות מול גורמי חוץ ופנים.
  2. סיוע בניהול האדמיניסטרטיבי של הלשכה המשפטית, כדוגמת הזמנת נותני שירותים/ ספקים למיניהם לצרכי אספקת שירותים/ ציוד, תיאום הגעתם וכו'.
  3. בקרת ביצוע ומעקב אחר התקדמות תהליכים/ משימות ודיווח על פי הנחיית הממונים, לרבות הפצת תזכורות לקידום התהליכים/ משימות.
  4. ביצוע הזמנות רכש ללשכה המשפטית בהתאם לתקציבים מוגדרים ובממשק מול הרכש, לרבות פנייה להצעות מחיר מספקים, הכנת הזמנות עבודה ושירות, מעקב אחר ביצוע וטיפול בחשבונות ובחשבוניות.
  5. טיפול אדמיניסטרטיבי בתהליך מימוש זכויות ברירה (אופציה), לרבות הכנת מסמכים וחומר נדרש על פי הנחיות מנהלים.
  6. סיוע, קידום ומעקב אחר תשלום עפ"י החלטות שיפוטיות ומעין שיפוטיות.
  7. הכנת סיכומי דיונים והפצתם.
  8. מתן מענה לעובדי החברה, לגורמי חוץ ולספקים בנושאים שבטיפולו/ה.
  9. הזנה ושליפה של נתונים כולל הפקת דו"חות והפצתם במערכות השונות, כגון: כלי OFFICE, SAP-ERP SRM, ACTIONBASE ומערכות משפטיות.
  10. ריכוז ומיון של נתונים ומסמכים לצרכי הפקת דוחות שמיועדים לגורמי חוץ ופנים.
  11. ריכוז חומרים לוועדות/ דיונים.
  12. ניהול מלאי הציוד המשרדי והזמנתו במערכת הרכש.
  13. טיפול במסמכי המשרד ובספרות מקצועית, פתיחת תיקים, הקלדה ותיעוד, סיווג, מיון ותיוק מסמכים, כולל עריכה ועדכון רשימת מסמכים המתויקים בארכיב ומיקומם, באופן ידני וממוחשב באמצעות תוכנות ייעודיות.
  14. מעקב אחר החלטות בהליכים משפטיים מול הנהלת בתי המשפט, לשכת ההוצאה לפועל, המרכז לגביית קנסות, ביטוח לאומי ורשויות שונות והפצת תזכורות.
  15. טיפול במתן אישורי כניסה לנמל לגורמי חוץ מול יחידת ביטחון בנמל על פי נהלי הנמל.
  16. ארגון ישיבות ודיונים בחברה ומחוצה לה: תיאום חדרי ישיבות לרבות פנייה להצעות מחיר במידת הצורך, הזמנת כיבוד לדיונים, אחריות לתפעול ציוד מולטימדיה בחדר ישיבות.
  17. ארגון אדמיניסטרטיבי של אירועים/ כנסים/ ימי עיון/ גיבוש על פי הנחיות הממונה.
  18. ביצוע משימות נוספות על פי הנחיות הממונה.

     

     

    יש להגיש את מסמכים הבאים:
  1. קורות חיים מודפסים בעברית, הכוללים מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני וכן פירוט ניסיון מקצועי רלוונטי.
  2. שאלון למועמד/ת למשרה זו מוקלד, מלא וחתום​.
  3. תעודת השכלה כמבוקש בתנאי מכרז 1.
  4. טופס הצהרה על קרובי משפחה בחברה מלא וחתום - יובהר כי גם מועמדים שאין להם קרובי משפחה בחברה נדרשים להגיש טופס זה ולהצהיר כי אין להם קרובי משפחה בחברה. המועמדים נדרשים למלא הצהרתם ביחס לסוגי הקרבה המשפחתית המפורטים בטופס ההצהרה.
  5. לצורך בחינת מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם בהתאם להוראות הדין, באפשרותך למלא ולהגיש הצהרת מועמד/ת הנמצאת בלוח דרושים בפורטל הארגוני. אוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם: מי שנולד/ה באתיופיה או שאחד/אחת מהוריו/ה נולד/ה באתיופיה; או שהוא/היא בן/בת האוכלוסייה הערבית, הדרוזית או הצ'רקסית; נשים; אנשים עם מוגבלות (בעל/ת לקות פיזית, נפשית או שכלית לרבות קוגניטיבית, קבועה או זמנית, המגבילה את התפקוד באופן מהותי בתחום אחד או יותר מתחומי החיים העיקריים) - ככל שיהיה צורך, יידרש אישור מגורם מוסמך.

 

 

נא להפנות קו"ח, הצהרה על קרובי משפחה בחברה ומסמכים נדרשים נוספים בציון מספר המשרה למכון פילת, במייל: [email protected]

* רק פניות שיקבלו תשובה אוטומטית כי התקבלו, ייחשבו כפניות שהוגשו במועד.

* לא ידונו מועמדים שאינם עומדים בדרישות הסף לתפקיד ו/או לא העבירו את כל המסמכים הנדרשים. אין באמור כדי לגרוע מזכות החברה לדרוש השלמת מסמכים עד למועד שייקבע על ידה.

           

אומדן פרופיל שכר: כ- 11,700 ₪ ברוטו, כולל תשלום עבור השתתפות באחזקת רכב ולא כולל תשלום עבור שעות נוספות, ביגוד ודמי הבראה.

 

 

הערות:

         

  1. לא ידונו מועמדים שאינם עומדים בדרישות הסף לתפקיד ו/או לא העבירו את כל המסמכים הנדרשים. אין באמור כדי לגרוע מזכות החברה לדרוש השלמת מסמכים עד למועד שייקבע על ידה.
  2. ככל שיהיו פניות במכרז הפנימי, יטופל המכרז הפנימי. המכרז החיצוני יטופל רק לאחר סיום הליכי המכרז הפנימי, אם יהיו, במקרה בו לא נבחר/ה מועמד/ת מקרב המועמדים במכרז הפנימי.
  3. למנכ"ל החברה או למי מטעמו שמורה הזכות לשנות את תיאור התפקיד המפורט לעיל.
  4. המועמדים המתאימים יחויבו בביצוע מבדק התאמה מקוון, בדיקה ביטחונית ובדיקת כשירות רפואית בהתאם לצורך.
  5. בהתייחס לאנשים עם מוגבלות, ככל שזכאי/ת להתאמות בתהליך הגיוס, יש להעביר האסמכתאות המתאימות.
  6. "השכלה אקדמאית" משמעה - תואר במוסד לימוד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל, או ממוסד בעל היתר או מוסד בעל רישיון כהגדרת מונחים אלה בחוק המועצה להשכלה גבוהה, או תואר ממוסד שהוכר על ידי הגורם המוסמך במדינה בה הוא פועל מחוץ לישראל ואשר לגביו נתקבל אישור שקילות מטעם האגף להערכת תארים במשרד החינוך בארץ.
  7. במקרים בהם ישנו ריבוי מועמדים העומדים בתנאי המכרז יבוצע סינון מועמדויות לאחר עיון במסמכי המועמדות או באמצעות ראיון (אפשרי טלפוני)/ שאלות ותשובות בדואר אלקטרוני. הסינון יתבצע לפי קריטריונים, על פי נוהל החברה.
  8. השתתפות המועמד/ת הנבחר/ת במכרזים אחרים בחברת נמל אשדוד היא בהתאם לנהלי החברה.
  9. המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
  10. מועמדים מקרב אוכלוסיות מגוונות יתקבלו בברכה.
  11. רק פניות מתאימות תענינה.

​