דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

מתאם התקשרויות לרכש שירותים – משרה מס' 7735

תיאור תפקיד

 דרישות התפקיד

  • בעל/ת תואר ראשון לפחות בכלכלה/מנהל עסקים ו/או בתחום הרכש והלוגיסטיקה.
  • ניסיון של שנה לפחות בניהול מו"מ, מכרזים, קשר עם ספקים, התקשרויות וחוזים.
  • ניסיון מעשי של שנה לפחות בתחומים הבאים: חישובים פיננסיים, תהליכי רכש שירותים וטובין, הצגת נתונים סטטיסטיים לאחר איסופם, ניתוחם והסקת משמעויותיהם, לרבות ביצוע ביקות וניתוחי כדאיות. לבעלי ניסיון ברכש חו"ל - יתרון.
  • שליטה בשפה העברית על בוריה, שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ויכולת קריאת חומר מקצועי, לרבות הכנת מכרזים).
  • ניסיון בהפעלת מערכות מחשב, ובעבודה עם נתונים מעובדים במחשב, לרבות שליטה מלאה בעבודה בסביבת חלונות והפעלת כלי office, אינטרנט, ניסיון בהפעלת מערכת SAP - יתרון.

יש להגיש את המסמכים הבאים:

  • קו"ח מודפסים, תעודת תואר ראשון לפחות בכלכלה/מנהל עסקים ו/או בתחום הרכש והלוגיסטיקה, תעודות נוספות המעידות על התאמה לתפקיד אם יש וטופס הצהרה מלא וחתום.
  •  טופס הצהרה ניתן להוריד כאן, או לקבל בשער 3 בנמל בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00.

לא יטופלו מועמדים שאינם עומדים בדרישות הסף לתפקיד, ו/או לא העבירו את כל המסמכים הנדרשים. המועמדים המתאימים יחויבו במבחני התאמה, בבדיקה בטחונית ובבדיקה רפואית. המועמד הנבחר יתחייב לכהן בתפקידו למשך שנתיים לפחות. להמשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

רק פניות מתאימות תיעננה.

 מועד אחרון להגשת המסמכים: 5/2/08.

נא להפנות מסמכים בציון מספר המשרה למכון אדם-מילוא, לפקס: 03-6444165
namal@adam-milo.co.il