דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

מידע ומשתפים את אנשי נמל אשדוד ברחשי לבם. אירוע זה, שהיה מפגש

לקוחות פרימיום שערכה חברת נמל אשדוד, היווה חוליה אחת מתוך סדרת

מפגשים הנערכת באופן קבוע בין ראשי הנמל ולקוחותיו.

"אנו רואים בכם חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה ומפתח מרכזי לשמירה

על איתנותה של הכלכלה הישראלית", אמר באותו מעמד יו"ר חברת נמל

אשדוד. "אתם, יבואנים ויצואנים מובילים, מהווים נדבך חשוב בתרומתכם

לתנועתם המתמשכת של גלגלי העשייה של השער הכלכלי המוביל של

ישראל, חברת נמל אשדוד. מפגש זה, כמו גם מפגשים עתידיים נוספים,

נועד לבסס ערוץ הידברות ביניכם, יבואנים ויצואנים מובילים, ובינינו, ולתת

במה חשובה לצורכיכם בתחומי השירות, הלוגיסטיקה והניהול".

הענקת במה לרחשי לבם של לקוחות הנמל ואוזן קשבת לצורכיהם עמדו

בבסיס ההחלטה לפתח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות. במחצית שנת

2005 הוקם לראשונה בנמל אשדוד מאגר זה, שמטרתו קבלת והפצת

מידע בין חברת הנמל ובין לקוחותיה.