דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

untitled3.jpg

בשנת 2007 נוסף עוד נדבך: הוקמה היחידה לקשרי לקוחות, העוסקת

בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר שבין חברת נמל אשדוד ובין כלל לקוחותיה בארץ

ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. היחידה שמה דגש מיוחד על תחום

שירות הלקוחות בנמל ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם ופניותיהם

למטה החברה. זאת, מתוך התחייבותה לתפיסת המובילות בשירות ולמתן

שירות יעיל ואיכותי. יחידה זו התרחבה עם השנים והפכה לחטיבת קשרי

לקוחות, ובראשה עומד סמנכ"ל לקוחות.