דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

ממילים למעשים

"בדיוק כפי שלקוח פרטי מגיע לרכוש מוצר באולם תצוגה וזוכה לחוויית

רכישה מענגת, גם לקוחות הנמל - יבואנים, יצואנים וכל נציגיהם בשרשרת:

מנהגי המשאיות, דרך סוכני האוניות, המשלחים ועמילי המכס ועד לצוותי

האוניות - זכאים ליהנות מחוויה מעשירה, בעלת ערך מוסף", אומר סמנכ"ל

הלקוחות בנמל אשדוד. אחד הלקוחות שחש בשיפור המתמיד ברמת שירות

הלקוחות שמציע נמל אשדוד הוא ליאנג בו, מנכ"ל חברת הענק הסינית

קוסקו (Cosco). ראש התאגיד הבינלאומי חלק לחברת הנמל שבחים רבים

בעקבות הנהגת שיטת "הסכמים מסחריים מיוחדים", המבטיחה פריקה

וטעינה מהירה של מכולות לפי הסדרים קבועים מראש עם חברות ספנות

גדולות.

 

"מאז שהחלו בהנהגת שיטת 'הסכמים מסחריים מיוחדים' בנמל אשדוד

זכינו ליציבות ויעילות חסרות תקדים בנמל, אשר הניבו שירות טוב יותר

לנו וללקוחותינו. התייצבות רמת השירות לה אנו זוכים לאורך זמן מסבה