דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

כך שאלו יהיו מותאמים במדויק עבור טעינת האונייה.
בשורה התחתונה, כל מכולה - בין אם היא מגיעה לנמל ובין אם היא עוזבת
אותו, באונייה או משאית - מנוהלת עד הפרט האחרון של תנועתה.
הטמעת המערכת החלה בשנת 2005 , ומאז 2007 היא פועלת במלואה בכל
רחבי הנמל. השיפור בעבודה ניכר באופן כמעט מיידי: עד אותה תקופה
עבדו עם ניירת רבה, הכוללת מסות אדירות של תעודות משלוח, והיה קושי
באיתור מכולות. הכל התנהל באיטיות משוועת.
"מאז הטמעת המערכת, קצב העבודה - פריקה וטעינה - השתפר לאין
ערוך", מספרת מלי אשכנזי, מנהלת יחידת ה־ TOS בחברת נמל אשדוד.
"הפריון והיעילות צמחו במידה ניכרת. כפועל יוצא, חל גם שיפור עצום
באופי המידע שהגיע ללקוח ובקצב העברתו. הלקוח הסופי יכול לדעת
בכל רגע נתון באיזה מצב נמצא המטען שלו. חשוב לזכור כי הטמעה של
מערכת כה מורכבת, במיוחד עבור אנשים שרבים מהם אינם מצויים ברזי
המחשב, לא הייתה פשוטה, אך ההצלחה הייתה רבה. עובדי הנמל הוכיחו
כי הם מסוגלים לקבל כל טכנולוגיה, מורכבת ועתידנית ככל שתהיה".​