המבקר הפנימי: רו"ח אילן אבוקרט. טל' לשכה: 08-8517766. פקס לשכה: 08-8517888.
הביקורת הפנימית מעודדת ומקדמת ערכים של שמירה על החוק, ניהול ומינהל תקין וטוהר המידות. פעילותה מבוססת על חוקי מדינת ישראל, התקנים וההנחיות של המקצוע וכללי האתיקה.
פעילות הביקורת הפנימית שמה דגש על:
- תרומה לאיכות ארגונית, ערכית ומקצועית להשגת יעדי החברה.
- מתן שירות יעיל ואפקטיבי, תוך מחויבות לשמירה על מיומנות מקצועית גבוהה ושאיפה מתמדת למצוינות.
- עריכת ביקורת בונה לשיפור התהליכים
- טיפוח ושימור קשרי אמון ופתיחות עם עובדי הנמל.
נציב תלונות העובדים
בנוסף על תפקידי הביקורת, המבקר הפנימי הינו גם הממונה על תלונות העובדים.
הביקורת הפנימית רואה חשיבות רבה בטיפול בתלונות עובדים ולטענות הנוגעות לטוהר המידות והטיפול בהן נעשה באופן המותאם לכל מקרה לגופו, ביסודיות, במקצועיות ותוך שמירה על אובייקטיביות ודיסקרטיות.
ניתן לפנות לממונה במקרים של תלונות / חשד למעילות והונאות.
ליצירת קשר עם לשכת המבקר: