חטיבת דוברות ותקשורת תאגידית בחברת נמל אשדוד, ובראשה סמנכ"ל , מר יגאל בן זיקרי, אחראית על מערך התקשורת התאגידית, הכולל מימשקים לתחומים הבאים: תקשורת שיווקית (מרקום), אחריות תאגידית תקשורת פנים-ארגונית, פרסום ומיצוב החברה, קשרי ממשל, אתיקה וקשרי קהילה וממשל תאגידי. כמו כן, החטיבה אמונה על תקשור התכנים של החברה, תחזוקה וחיזוק קשר עם תאגידי הלקוחות כגון התאחדות התעשיינים, לשכות המסחר, לשכת הספנות ועוד. החטיבה מפעילה את אתר האינטרנט של החברה ומובילה את מערך הניו-מדיה הכולל פעילות פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב.
טלפון לשכת סמנכ"ל, יגאל בן זיקרי: 08-8517604. פקס: 08-8517632.
מערך התקשורת התאגידית בחברת נמל אשדוד פועל באפיק הציבורי ובאפיק הפנים-ארגוני, ומותאם למאפיינים ולתהליכים הקיימים בחברות עסקיות גדולות במשק.
סמנכ"ל תקשורת תאגידית
סמנכ"ל תקשורת תאגידית מהווה סמכות ניהולית ומקצועית בניהול הממשק מול התקשורת, הקהילה
והממשל. כמו כן, מהווה הסמנכ"ל מנהל ומנחה בתחומי הדוברות ויחסי הציבור, אחראי על גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של החברה ואמון על תהליכים פנים-ארגוניים בחברה, תוך הנחיית הגורמים הפנים ארגוניים לקידום הפעילות העסקית של החברה. בנוסף, אמון הסמנכ"ל על ארגון אירועים, כנסים, טקסים ופעילויות מול מערך הארגונים המשיקים לחברה ומשמש כנציב תלונות הציבור של החברה.
תחומי פעילות מערך התקשורת הציבורית
במסגרת הפעילות באפיק הציבורי, מקיימת חטיבת התקשורת התאגידית קשר רציף והדוק עם ערוצי התקשורת השונים בעיתונות הארצית והמקומית ועם לקוחות חברת הנמל, ארגונים משיקים וחברים בקהילה הימית. בתוך כך, אמונה החטיבה על תקשור מהלכים עסקיים בנמל, הנגזרים מהתכנית העסקית; ייזום אסטרטגי של מהלכים תקשורתיים ;ניהול משברים; ייזום כתבות, ראיונות ופגישות עם עיתונאים;
ייזום וליווי אירועים ויצירת שיתופי פעולה עם חברות במשק.
חטיבת התקשורת התאגידית יזמה ועמדה בראש מערך ההקמה של מרכז המבקרים החדש של חברת נמל אשדוד, מהגדולים והמתקדמים במדינת ישראל, ואמונה על התכנים ומערך ההדרכה במרכז.
חטיבת התקשורת התאגידית אמונה גם על הטיפול בתלונות הציבור. כמתחייב מחוק חופש המידע, נציגת החטיבה, הגב חן ספנקו, אחראית על יישום חוק חופש המידע בחברת נמל אשדוד.
מרכז המבקרים
מרכז המבקרים החדש של נמל אשדוד הוא מהגדולים, המושקעים והמתקדמים בארץ. מטרתו היא להציג את חשיבותו האסטרטגית בחיי היומיום ותרומתו לכלכלה מיום הקמתו, בראשית שנות ה-60 ועד היום.
הרעיון הוא לחשוף את המבקרים בדרך חווייתית לפעילות המתרחשת בנמל. במרכז מוצג "עולם הנמל": סיור בעברו ההיסטורי, ההווה והעתיד, כיצד הוא בנוי, תהליכי העבודה המרכזיים המתקיימים בו והשימוש בטכנולוגיה והמחשוב המתקדמים.
במרכז מגוון אמצעי המחשה ובהם סרטים, משחקים אינטראקטיביים שהמבקרים לוקחים בהם חלק פעיל, סרטים היסטוריים, תמונות נדירות ומעבר במספר תחנות הכוללות בין השאר סימולציה של ניתוב אוניה וקשירתה לרציף.
לחצו למידע ופרטים לביקור במרכז המבקרים
אחריות חברתית וקשרי קהילה
חברת הנמל מחויבת לא רק לרווחיות אלא גם להשאת תועלת סביבתית וחברתית, ככל הניתן. חטיבת דוברות ותקשורת תאגידית אמונה על כתיבת דו"ח פיתוח בר קיימא, כמו גם דו"ח אחריות תאגידית. החטיבה אחראית על ייזום, הוצאה לפועל ותקשור שיתופי פעולה מגוונים עם גופים חברתיים וסביבתיים שונים באמצעות מיזמים משותפים בפעילויות חינוכיות מגוונות.
תחומי פעילות מערך התקשורת הפנים-ארגונית
פעילות החברה בתחום התקשורת הפנים-ארגונית נועדה לחזק, להעביר ולהטמיע את מטרות החברה וערכיה ולסייע ביצירת דיאלוג ארגוני משותף. התקשורת הפנים ארגונית מלווה את מכלול התהליכים, הפעילויות והאירועים המרכזיים בחיי חברת נמל אשדוד. חטיבת התקשורת התאגידית היא הזרוע המקשרת בתוך הארגון, להפצת מידע מחברת הנמל לעובדים בכל נושא ועניין. במסגרת זו, אמונה החטיבה על הפעלת הפורטל הארגוני, מערך שילוט דיגיטלי פנים ארגוני, אתר האינטרנט של החברה ומכלול רחב של אירועים ופעילויות לכלל עובדי החברה.
כנסים,טקסים ואירועים
חטיבת דוברות ותקשורת תאגידית אחראית על מערך הכנסים המקצועיים בארץ ובחו"ל. החטיבה עורכת ומפיקה את הטקסים והאירועים הנמליים. אנו נוצרים בליבנו את יום השנה והאזכרה לפיגוע התופת בנמל ואת טקסי יום הזכרון הלאומיים. ולצד כל אלה, מתקיימים כנסים ואירועים המפולחים לקהלי יעד, כדוגמת כנס קהילת הים, כנס הלקוחות השנתי,כנסי פרמיום, כנסי בטיחות, יום פתוח בנמל ביום העצמאות, טקסי הרמת כוסית בחגים, טקס העובד המצטיין וכו'.