דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

חטיבת לקוחות

 

תפקידה העיקרי של חטיבת הלקוחות לפתח ולשמר את לקוחות החברה  יחד עם הגדלת הכנסות לכלל מגזרי פעילות הנמל.

 

מאמצי חטיבת הלקוחות ממוקדים ביבואנים גדולים המובילים מגוון רחב של סוגי מטענים. כמו גם  כלפי היצואנים הגדולים והבינוניים, מבלי לשכוח גם את היבואן והיצואן הבודד.

 

 החטיבה משקיעה מאמצי שיווק שירות ומכירה ניכרים  כלפי יצואנים או/ ו יבואנים מובילים  ומסייעת בפיתוח ושימור  קווי הספנות הפוקדים את הנמל .

 

החטיבה פועלת  ליצור מעגל של הצלחה בין קווי הספנות על יעדיהם המגוונים לבין פיתוח פעילות היבוא והיצוא של מדינת ישראל תוך שמירה על רמת תחרותיות גבוהה בין הנמלים השונים .

 

מאמצי חטיבת הלקוחות מופנים גם  לגורמים עסקיים ומסחריים אחרים כגון:  סוכני מכס, משלחים בינ"ל ונגזרים שונים של חברות הנדרשים לפעילות אל ועם הנמל .זאת מתוך כוונה לחזק ולמנף את תדמית הנמל ובכך לסייע בהעדפת בעלי מטען או סוכנים את נמל אשדוד.

 

 

מערך השיווק

תחומי אחריות בתחום המכולות והקרוזים:

  • עידוד ותמרוץ חברות ספנות, סוכני אוניה, יבואנים ויצואנים מובילים
  • ניתוח המידע ואנליזה לשווקי הלקוחות  בתחום האחריות של מערך השיווק
  • פיתוח ושיווק מוצרים חדשים בהתאם לצרכי לקוחות
  • הפקה והפצת דוחות תפעוליים וסטטיסטים לדוג': דוח מוצא ויעד לפי נמלים, נתוני אחסנה לפי דרישות הלקוח ועוד
  • הבניית תכנים תקשורתיים וקידום קמפיינים לקידום הפעילות העסקית בארץ ובחו"ל
  • הפקת עיתון לקוחות
  • לווי ויזום כנסי ללקוחותינו המשתנים

 

מערך המכירות

תחומי אחריות בתחום תפזורות, מטען כללי ורכבים:

  • עידוד ותמרוץ חברות ספנות, סוכני אוניה, יבואנים ויצואנים מובילים
  • ניתוח המידע ואנליזה לשווקי הלקוחות בתחום האחריות של מערך מכירות 
  • פיתוח ושיווק מוצרים חדשים בהתאם לצרכי לקוחות
  • הפקה והפצת דוחות תפעולים וסטטיסטיים.
  •  

    מערך שירות לקוחות

    מחלקת שירות לקוחות משמשת כשגרירת הלקוחות בתוך הנמל. באופן זה, היא עוסקת בפניות לקוחות, ניהול איכות השירות ופיתוח שירותים.

    מחלקת שירות לקוחות, ניסחה חזון שירותי המשמש כדגל עבור נותני השירות בנמל, חזון השירות מגדיר למעשה את האופן בו אנו מעוניינים לתת שירות.

    חזון השירות הוא:

    "לספק שירותי נמל בסטנדרטים מוגדרים, כשאנו תחרותיים, הוגנים וקשובים ללקוחותינו"

     

    מחלקת שירות לקוחות אמונה על התחומים הבאים:

  • טיפול בפניות לקוחות.
  • ניתוח והפקת לקחים לשם שיפור השירות.
  • פיתוח שירותים תומכי לקוח.
  • עדכונים ומידע ללקוחות.
  • כתובת והכוונה ללקוחות.
  • מענה לכל שאלה של הלקוח.
  • תיאומים עם גורמי חוץ, כגון: משרד הבריאות, מכס, מכון התקנים, מסופים.
  • שיתוף ותיאום עם כלל גורמי החברה.
  • סקרי לקוחות
  •  

    ניתן לפנות למחלקה בנושאים הבאים:

  • מידע על הנמל, שאלות ובירורים. 
  • טענות לחיובים לא מוצדקים של אגרות נמל.
  • הצעות ורעיונות לשיפור השירות
  • שיפור שירותים קיימים, והוספה של שירותים חדשים
  • תיאום וקישור לגורמים בנמל.
  • תלונות לגבי שירות.
  • בקשות שונות.
  •  

    נשמח לשמוע את הערותיכם והצעותיכם לשיפור השירות, כמו גם לשמוע על כל צורך, במיוחד אם לא בא לידי פתרון בצינורות הקיימים כל משוב הוא נכס עבורנו.

    נקבל בברכה גם הצעות ורעיונות לשיתופי פעולה עסקיים לאור היתרונות הבולטים שיש לנמל אשדוד כגון: מיקומו המרכזי והנוח, שטחי האחסון הרחבים, העורף התפעולי, טכנולוגיות ייחודיות, ציוד מתקדם יחד עם ניסיון וידע רב.

     

    ליצירת קשר עם חטיבת לקוחות:

     

    מחלקות שם תפקיד טלפון פקס מייל
    חטיבת לקוחותאלי בר יוסף סמנכ"ל לקוחות08-851777508-8517772 elibr@ashdodport.co.il
    רינת עזרןמזכירה08-8517770 customer_service@ashdodport.co.il
    08-8517771
    שירות לקוחותרם שובל ראש מחלקת שירות לקוחות08-851779908-8590959 rams@ashdodport.co.il
    אנה לויע' ראש מחלקת שירות לקוחות 08-8517798 annal@ashdodport.co.il
    שיווקאפרת כהן מנהלת שיווק08-851777608-8517772 efratc@ashdodport.co.il
    מכירותאתי אלאשווילי מנהלת מכירות08-8517688 etie@ashdodport.co.il