המשוב נשלח באופן שוטף אל כלל סוכני האוניות, וזאת לאחר פיילוט מוצלח ברבעון האחרון של 2013.
המטרה לקבל מסוכני האוניות משוב מיידי, באמצעות מחשב או טלפון חכם, לגבי השירותים שניתנו לכל אונייה הפוקדת את הנמל, בארבעה תחומי פעילות: כניסה ויציאה של אוניות, הקצאת משאבים, העבודה התפעולית, ושירותי מחלקת ים. ניתוח המשובים נעשה במחלקת שירות לקוחות בשיתוף פורום המנהלים לשירות לקוחות הפועל בנמל.
המשוב נבנה בסיוע מחלקת מחשוב ומערכות-מידע, ומהווה נדבך נוסף בפעילויות לשיפור השירות ללקוחות הנמל.

צילום: יניב וקנין