דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

שירות משוב חדש ובלעדי לסוכני אוניות

חברת נמל אשדוד החלה בהפעלת שירות חדש ובלעדי לסוכני אוניות. כחלק מתהליך שיפור השירות בחברת נמל אשדוד, מחלקת שירות לקוחות בחטיבת הלקוחות מפעילה משוב שירות לסוכני האוניות, החל מינואר 2014

המשוב נשלח באופן שוטף אל כלל סוכני האוניות, וזאת לאחר פיילוט מוצלח ברבעון האחרון של 2013.

המטרה לקבל מסוכני האוניות משוב מיידי, באמצעות מחשב או טלפון חכם, לגבי השירותים שניתנו לכל אונייה הפוקדת את הנמל, בארבעה תחומי פעילות: כניסה ויציאה של אוניות, הקצאת משאבים, העבודה התפעולית, ושירותי מחלקת ים. ניתוח המשובים נעשה במחלקת שירות לקוחות בשיתוף פורום המנהלים לשירות לקוחות הפועל בנמל.

המשוב נבנה בסיוע מחלקת מחשוב ומערכות-מידע, ומהווה נדבך נוסף בפעילויות לשיפור השירות ללקוחות הנמל.

נמל אשדוד
צילום: יניב וקנין