דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

חברת נמל אשדוד קיימה כנס לקוחות פרימיום

חברת נמל אשדוד ערכה ביום חמישי 11/06 כנס לקוחות פרימיום בהשתתפות יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד (בפועל). האירוע התקיים במשכן לאומניות הבמה באשדוד במסגרתו נערכה קבלת פנים חגיגית וקוקטיל והוצג המופע "דוד ושלמה" בהשתתפות דוד ד'אור ושלמה בר והברירה הטבעית.

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל הציג בפני הלקוחות את השיפורים שהכניס הנמל בשנת 2014 ובמחצית הראשונה של 2015 וביניהם: שיפור במדדי השירות וקיצור זמנים בשנת 2014 - משך השהיה הממוצע לאוניית מכולה קוצר מ-33 שעות ב-2013 ל-32 שעות. זמן ההמתנה הממוצע לאוניית מכולה התקצר מ-9.8 שעות ל-7.7 שעות – שיפור של למעלה מ-20% וחסכון כספי של מאות אלפי שקלים ללקוחות הנמל.

הטמעת טכנולוגיה חדישה - הנמל עבר לשימוש במסרים אלקטרוניים של כמעט 100% מהאוניות, מה שאומר שתכנון כוח האדם של הנמל טוב בהרבה והנמל יודע להיערך מראש לקליטת כל אוניה ולטיפול בה בזמן הקצר ביותר. כמו כן השקנו אפליקציה לנהגי משאיות שדרכה הם יכולים להזמין תור מראש וכך זמן השהייה שלהם בנמל קצר יותר. בנוסף, עדכן כי בחודש האחרון החל הנמל בפרסום תכנון שבועי של שיבוץ אוניות ברציפים 

בנושא כ"א עדכן בלומנטל על קליטה מוצלחת של 60 סוורים חדשים וכי הנמל מתכנן מהלך של קליטה נוספת בתקופה הקרובה. לסיום איחל בלומנטל בהצלחה לחברי ההנהלה החדשים אשר נקלטו בימים אלו.

כנס הלקוחות של חברת נמל אשדוד בע"מ
צילום: שמעון אוחנה