דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

מנכ״ל נמל אשדוד בועידה השנתית לתשתיות ישראל

בלומנטל הוסיף כי "כניסות המובילים לנמל והזמנת התורים התפעוליים לטעינה ופריקה תהיינה מתקדמות. טכנולוגיות נוספות שנכנסו לשימוש הן בתחום ניהול מלאי הרכבים עבור יבואני המכוניות ושיפור תפוקות המנופאים. בעולם ההון האנושי, אנו רותמים את העובדים שמבינים שהעולם ישן כבר אינו קיים יותר, ומי שלא ישתף פעולה עם הקדמה יקרוס."

עוד ציין בלומנטל: ״במהלך השנתיים האחרונות, החברה מיישמת תוכנית אסטרטגית בהשקעה של למעלה מ-2.4 מיליארד שקל ובמסגרת זו אנו מצטיידים בתשתיות חדשות ומשדרגים את היכולות של הנמל לקלוט אוניות מטען ענקיות של למעלה מ-14,000 TEU.

בלומנטל התייחס גם לסוגיית הכנסת משקיע אסטרטגי לנמל אשדוד:  ״ההחלטה על הכנסת שותף אסטרטגי היא עניין של המדינה כבעלים של החברה. אני מניח שיש מספר כיוונים שניתן יהיה לפעול בהם וברור שהחברה בהחלט יכולה לעורר עניין אצל גורמים בינלאומיים רציניים הפעילים בתחום נמלי הים והמטען הימי.
אם נדבר בכלליות על רעיון הכנסת שותף אסטרטגי, הרי שמדובר ברעיון מצוין שבהחלט יכול להביא את נמל אשדוד להתמודדות טובה יותר בעידן התחרות וגם להפוך אותו לנמל אזורי-גלובאלי״.

בלומנטל ציין כי על מנת להגביר את התחרות ולשפר את השירות המדינה צריכה להשקיע בפיתוח מסילות לרכבות משא. ״קשה מאוד לשנע מטענים במהלך שעות היום כי המסילות מיועדות לנוסעים. כשהמדינה תטפל בזה ותשקיע  משאבים למסילות משא השירות ישתפר ויוקר המחייה ירד״.