דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

הזמנת עיתוק מכולה לשטח הבדיקות - הוראות הפעלה

  1. על סוכן המכס לבצע באופן חד פעמי רישום מלא לאתר האינטרנט של תס"ק ים בקישור
    https://taskyam.israports.co.il/loginmanager/default.aspx?SkinID=3&loginredirectid=337800.
    דגשים לרישום:
    א. יש לבצע רישום מלא עם נייר לוגו ולא רישום מקוצר שמשמש רק לצפייה במכולות.
    ב. מספר סוכן המכס צריך להיות ללא ספרת ביקורת. לדוגמא המספר של UTI הוא 00232 כך בעת הרישום מספר הסוכן הינו 0023.
  2. סוכן המכס רשאי לבצע בקשה לעיתוק עד 17:00 ביום חול ועד השעה 12:00 בימי שישי וערבי חג. המערכת אינה מאפשרת ביצוע בקשות ליום הנוכחי מעבר לשעות אלו, אבל מאפשרת ביצוע בקשה ליום המחרת.
  3. המערכת בודקת שמסר פקודת מסירה חתום, הגיע לנמל. דבר זה למעשה מחליף את הצורך בגייטפאס מסוכן האוניה. הנמל מקבל במסר אלקטרוני למי הוסבה העסקה. המערכת מציגה לסוכן המכס רק את המכולות שהוא רשאי לבצע עליהם הזמנה
  4. סוכן המכס נכנס לאתר האינטרנט של חברת נמל אשדוד >> מידע ללקוחות>> כניסה לאזור האישי>> שירותי תס"ק ים >> בקשה לעיתוק מכולה לשטח הבדיקות https://taskyam.israports.co.il/loginmanager/default.aspx?SkinID=3&loginredirectid=337800
  5. מתקבל המסך הבא:​
    מסך כניסת משתמשים
  6. יש להזין שם משתמש וכניסה ולהקיש "כניסה"
    מסך בקשה לעיתוק מכולה
  7. יש לבחור את קוד הסוכן ונמל "אשדוד"
    מסך טבלת הזמנותלעיתוק מכולה
  8. מתקבלות שתי טבלאות , טבלה של הזמנות קיימות שניתן לבטלן (עד השעה 17:00) וטבלה של מכולות עבור הזמנות חדשות. רשימת המכולות שהסוכן רואה הינה הרשימה של המכולות שהוא רשאי לבצע עליהם עיתוק – הרשימה של המכולות שהתקבלה עבורן פקודת מסירה עבור אותו סוכן.
  9. הזמנה חדשה:
    א . הסוכן יכול להזין את מספר המכולה בשדה.
    ב . מכולה יכולה לא להיות ברשימה משתי סיבות מכונה לא זמינה בנמל.
    ג . או לדפדף בין כל המכולות עד למציאת המכולה ואז להקיש על מקש "הזמנה חדשה".
    מסך הזמנה חדשה
    ד. יש לבחור את סוג הבדיקה, התאריך כברירת מחדל הינו התאריך הראשון הקרוב.
    ה. להקיש "שמור".
    ו. רשומה חדשה מתווספת לטבלת ההזמנות הקיימות.
    ז. יש לשים לב להודעה שמתקבלת לאחר ההזמנה. אם ההזמנה הינה מעל המכסה האפשרית, לא תתאפשר הזמנה. הודעה למשתמש תגיע עבור הזמנה שמעבר למכסה.
    ח. ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה לאחר ביצוע ההזמנה (אם המכולה עותקה לשטח הסטטוס הינו "בטיפול").
  10. ביטול הזמנה – הקשה על מקש "ביטול" בטבלת ההזמנות הקיימות.
  11. עדכון הזמנה – ניתן לעדכן סוג בדיקה ותאריך.
  12. לא ניתן לבטל הזמנה אחרי 17:00 , במקרה כזה יש ליצור קשר עם חדר TOS
  13. בשעה 17:00 מוזנות הבקשות לעיתוק בהוראות עבודה לעיתוק, המכולות הקיימות בשטח הבדיקות עוברות חזרה לערוגה. והמכולות החדשות מועתקת לשטח הבדיקות.

 

עבור כל בעיה או שאלה ניתן לפנות:
  • בנושאים כלליים בתהליך ההזמנה: דוד לוטטי 050-7271931
  • התחברות ראשונה: מת"ל חברת נמל אשדוד 08-8517846 מת"ל תס"ק ים 050-5640111
  • מעקב הזמנות: מחלקת חישובים : 08-8517352
  • מעקב תנועות מכולה (ביצוע עיתוק): רע"ן בקר ראשי דוד אבוחצירה 050-4058217 מחלקת מכולות 08-8517103, או 08-8517241, או 08-8517247​.
  •