דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

הנחיות לנהג המשאית בשער הנמל

מהות השינויים:

  1. שער הבטחון - טיפול אוטומטי ע"י המערכת.
    הנהג מטופל באופן עצמאי לחלוטין, כאשר בטרם פתיחת המחסום תופיע לו הודעה על גבי צג המחשב את אשר עליו לעשות. לדוגמא: "המשך לשער הקדמי", "המשך לבדיקה בטחונית", וכדומה.
  2. שער קדמי - הפקדת כרטיס עבודה (ג'וב קארד) באופן עצמאי.
    לנהג קיים מסך מחשב בו הוא, למעשה, בוחר לעצמו את המשך הפעילות בנמל (מכולות/מטען כללי) ומפיק לעצמו כרטיס עבודה. בסיום מקבל הנחיה לאן עליו
    להמשיך (שער ראשי נתיב אוטומטי או ידני). בנוסף, הקורא הביומטרי יועבר לשער הראשי.
  3. שער ראשי - הפעלת מסלולים אוטומטיים. בחלק מהמקרים הנהג לא יורד מהמשאית כלל.
    הנהג נכנס לנתיב אשר נקבע לו בשער הקדמי (יש לשים לב לשילוט האלקטרוני). באם הוגדר "אוטומטי", לאחר שנקרא כרטיסו, ונקראה טביעת האצבע שלו,
    המחסום יפתח לו באופן מיידי. באם הוגדר "ידני", לאחר שנקרא כרטיסו, ונקראה טביעת האצבע שלו, ישוחרר בשילוב פעולות בודק בטחוני. לרשות הנהג עומדת מערכת אינטרקום לשיחה עם הבודק הבטחוני.
  4. שער יציאה - מסלול חצי אוטומטי – הנהג לא יורד מהמשאית.
    הנהג לא ירד מהמשאית, ויטופל באופן עצמאי, בשילוב פעולות בודק המטענים, לצורך שחרורו מהנמל. לרשות הנהג עומדת מערכת אינטרקום לשיחה עם הבודק
    הבטחוני.
  5. טרבל - קיוסק מידע לנהגים.

 

לחצו לצפיה בקובץ הנחיות לנהג המשאית להנפקת כרטיס עבודה בשער הנמל - בעברית
تعليمات لسائقي الشاحنات - לחצו לצפיה בקובץ הנחיות לנהג המשאית להנפקת כרטיס עבודה בשער הנמל - בערבית

​Руководство для дальнобойщиков - לחצו לצפיה בקובץ הנחיות לנהג המשאית להנפקת כרטיס עבודה בשער הנמל - ברוסית