דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
​​​

שימוש במע' זימון תורים

בכדי לפתוח חשבון משתמש במע' יש להתקשר למת"ת בנמל אשדוד בטל' 08-8517846. בסיום תהליך הרישום יוגדר שם משתמש ללקוח.
לאחר מכן יש להיכנס לקישור: https://zimuntorim.ashdodport.co.il

 

הגדרת סיסמא:

במסך הכניסה למע' יש ללחוץ על "שכחתי סיסמא", לאחר מכן להקליד את שם המשתמש שנקבע בתהליך הקמת החשבון, ללחוץ על "אפס סיסמא". ישלח קישור לעדכון סיסמא לכתובת המייל שעודכנה בתהליך הרישום.

 

כניסה למערכת:

מסך כניסה למערכת

התפריט כולל 5 לשוניות:

פרטי הזמנות - בלשונית זו ניתן לצפות במכולות שזומנו \ טופלו ללא הזמנה וכן לעדכן הזמנה שכבר בוצעה.

זימון תורים - בלשונית זו משדרים את מסר ההזמנה עבור מכולות ריקות ומלאות הכנסה / הוצאה.

ניהול נהגים - הצגת רשימת הנהגים של החברה עם אופציה להוספת נהגים חדשים / קבלני משנה וכן עריכת פרטי הנהג.

מלאי אחסון ריקות - לא בשימוש כרגע. מתוכנן להציג מלאי מכולות ריקות על פי הרשאת סוכן האוניה.

אירועים בנמל - בלשונית זו ניתן לקבל מידע לגבי אירועים בנמל כגון סגירת שטחים, סיבת הסגירה וצפי לסיום האירוע.

 

יצירת הזמנה חדשה

חובה לזמן את המכולות מוקדם ככל הניתן ולפני שידור פרטי הנהג.

בלשונית "זימון תורים" יש לבחור יבוא/יצוא או "הוצאה החזרה מכולות ריקות" לאחר מכן יש לבחור "אזור בנמל" ו "יבוא יצוא".

מסך יצירת הזמנה

 

זימון מכולות יבוא/יצוא

לחיצה על לחצן "חפש" תציג את כל המכולות אשר שודרו ללקוח, ברשימת המכולות ,יש לבחור את המכולה אותה מעוניינים לזמן (עיגול אדום) או בחירת כל המכולות ע"י סימון התיבה הצמודה לכותרת "מס' מכולה".

זימון מכולות יבוא / יצוא

ניתן למיין את העמודות ע"י לחיצה על כותרת העמודה.


לאחר בחירת המכולה/מכולות יש לגלול את המסך למטה, לקבוע תאריך איסוף ושעת
איסוף בחלונות של שעתים.

מסך תאריך ושעות אסיף
לאחר הזימון המכולה תעבור ממסך "זימון תורים" למסך "פרטי הזמנות".


זימון מכולות ריקות

בלשונית "זימון תורים" יש לבחור: "הוצאה החזרה מכולות ריקות". במסך שמתקבל יש לבחור הוצאה/החזרה של מכולה ריקה וכן לסמן "לפי קו אחסון" או
"לפי מס' מכולה". לפי קו אחסון יש למלא את פרטי המכולה לבחור תאריך וחלון זימון ולהקיש על לחצן - "שמור".

מסך הוצאה והכנסה של מכולות ריקות


לפי מספר מכולה:
יש להקליד את מספר המכולה וללחוץ על "חפש", במידה ופרטי המכולה הושלמו
קיימת תעודת אחסנה קלוטה במע' , יש לבחור תאריך וחלון זמן ולהקיש על לחצן
"שמור".
במידה ובלחיצה על לחצן "חפש" לא הושלמו פרטי המכולה, יש לפנות לסוכן האוניה או
מורשה מטעמו ולבקשו לשדר תעודת אחסנה למכולה הריקה.
לאחר סיום תהליך הזימון המכולה תעבור ממסך "זימון תורים" למסך "פרטי הזמנות". 

 

זימון מכולות ל "לילה טוב"

יש לבצע את ההזמנות עד השעה 14:00 ולוודא את אישור הזמנות בהזמנות פתוחות.

זימון מכולות "לילה טוב"

לשונית פרטי הזמנות

במסך זה ניתן למצוא את כל ההזמנות הפתוחות וכן את היסטורית ההזמנות שטופלו.
עדכון הזמנות פתוחות:

לשונית פרטי הזמנות


במידה ופרטי הנהג מופיעים, סימן שמסר פרטי התובלה נקלט בהצלחה.
בבחירת מכולה ולחיצה על "עדכן הזמנה" (לחצן ירוק), ניתן לעדכן את התאריך וחלון הזמן כמו כן ניתן לשדר/לעדכן את פרטי הנהג.
עדכון פרטי הזמנה


את פרטי הנהג ניתן לבחור מטבלת נהגים שעודכנה קודם לכן בלשונית "ניהול נהגים". 
  • במס' ת"ז נהג ומספר המשאית המעודכנים בטבלת "ניהול נהגים" יש הקליד מספרים ברצף, ללא רווחים או מקפים. 
  • ניתן לצפות בהיסטורית מכולות שטופלו בלשונית "פרטי הזמנות", "צפייה בהזמנות סגורות".
  • בלשונית "אירועים בנמל" ניתן לצפות במידע לגבי סגירת שטחים, תקלות וצפי לסיום האירוע.
  •  

     

    לחצו להורדת המדריך לשימוש במערכת זימון תורים בקובץ PDF